2012年4月12日木曜日

Let’s Get Sketchy #6

毎週お世話になっているLet's Get Sketcyですが
先月、私の作品を載せて貰っていたみたいで
まさか そんなことがあり得るとも思わず
毎週スケッチばかり見ていました。

ご丁寧にコメントで教えて下さって
ありがとうございます!!!

今週のスケッチです。

作品です。

「MY BOY」

息子が3歳を過ぎて やっと。
男の子ラインを楽しんで作れるようになりました。

Heidi SwappのNo Limits×OAのRocket Age を。
写真も丁度マッチしている感じかなぁと
いつもの自己満足です。

明日は出来たばかりの
京都水族館に行きます♪
息子よりも私の方が楽しみにしているかも(笑)

9 件のコメント:

Unknown さんのコメント...

great layout, love the colours and your fun embellishments! thanks for playing along with us at lGS!

Laurie さんのコメント...

love this, great take on the sketch, very cute photos too! thanks for playing along with us at lgs!

Martine さんのコメント...

wonderful layout! love the big buttons and the raw chipboard! glad you joined us this week at LGS!

Brenshevia さんのコメント...

great job with the sketch, thanks for playing with us once again at LGS!

jenessa さんのコメント...

Love this LO! Great papers and I adore the naked chipboard. Thanks for playing along with us at LGS!

mai/titi さんのコメント...

わ!紐の使い方かわいい!!
これHeidiなんですね~!OAだと思い込んでました(笑)
いやーしかし今年の新作はどれもこれもかわいすぎる~!
このOAのエレメンツの使い方とっても参考になりました❤
単品じゃなく合わせて使ったほうがええんだなぁといまさらw
Thanks for playing along with us at LGS!

Melinda Garner さんのコメント...

Great boy layout! Like what you did with the sketch. Thanks for playing along with us at LGS!!

Charlotte さんのコメント...

Great layout. I love all the fun little embellishments. A happy layout! :)
Thank you for playing along with us at LGS.

Kerys さんのコメント...

Great layout! Love how you flipped the sketch and great color combo! Thanks for joining us at LGS :-)